CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

your number is :

web counter

05 November 2011

terkenang sahabat semasa tumbesaran berlaku...


 (•ˆ⌣ˆ•)

okie dokie tetibe rase kangennnn kat zaman dahulu kala. zaman yg masa tu aku sememeh giler. gigi rongak.. rambut x penah nak sikat..kalau selesema hingus pon terbiar  kering kontang (yeke??) plus kulit hitam mcm anak kel_ _ _ _ and so on yg sewaktu dgn nya! tapi hidup tetap bernasib baik walaupon keadaan diri sgt mengerikan ade juga yg tetap nak kawan..teeheee  ^_~  kau ada?


NAJIHA RAHMAN - kawan pertama yg aku kenal sebelom masok tadika lagi...disebabkan kitorang tinggal berjiran selang sebuah rumah so setiap petang kalau x main masak2 x sah! dia ni jugak lah peneman setia aku tangkap berudu dulu-dulu tapi dalam kawan2 tu ade gak la gado-gado sket an biasela bebudak ade je cam x puas hati kalau salah sorang ade mainan canggih sket mule la ade niat nak mengondem dan sebagainya! haaa tapi sampai skrg ni la aku syg dia ni tau...aku lost contact lame gak lah ngn jiha pasal mase nak masuk darjah nam dia kene pindah pulak... mase tu aku buat2 xde ape je padahal dlm hati sedih habis..enam bulan lepas dia pindah tu ade gak la kitorang balas2 surat... tapi  aku ni je yg malas nk tulis sgt.. akhirnye jumpe di mana? fesbukkk la!














umur : sebaya aku
status : dah kahwin
ceciri : comel. lembut dan periang


IRMA SHUKRI - bestfren paling rapat dulu dalam kelas mahupon skola... aku x boleh kalau ema ni x dtg skola mati akal lah aku...kalu boleh semua benda aku nk sama ngn ema..beg skola sama.. pensil box nak sama buku nota pon nak sama haishhh ema emaaa.. aku sanggup masuk tahfiz semata-mata nak lepak ngn ema tauuu hahaha...tapi start form 1 ema dah tinggalkan aku bcoz dia masuk sam10 (sek.agama men.) sedeh giler...aku masuk menengah tanpa bestfren aku.. tapi we all x penah lost contact pasalnye tiap2 tahun ema pos kad raye kat aku. since aku pindah la baru mcm lost cntcnt sket seb bek de fesbukkk huuu..now ema dah berjaya dalam hidup dia..(skrg study kat jordan) sangat bangga dgn ema n aku doakan dia sentiasa berjaya dan sukses dlm bidang yg dia ceburi sekarang dan seterusnya..amin.













umur : sebaya aku 
status  : student
ceciri : kuat agama. 
pandai .sopan. kelakar.


SITI ROHANI - yang ni sahabat seperjuangan aku dan ema.. aku jadi rapat ngn dia sebab naik van skolah sesame ;) kalau aku n ema xde si siti ni maka x ceria lah jadinye... si siti ni kepoh sket..banyak na cakap nye.. mak aku pon suke melayan dia..haii rindunye nak nek beskal same2..g umah ema same2....g skola same2..seb bek aku sampai menengah ade siti... kalau dia tinggalkan aku jugak tskkk tskkk x tahulah... siti ni garang sket jgn berani kacau dia ok! heee lame jugak lost cntact tapi tahun lepas jumpe dia kat mcD sg wang teeeheee siti x berubah langsong.... muke same je... agak2 dia marah lagi x panggil dia siti rohantu?? ^_^














umur : sebaya aku
status : in relationship with someone
ceciri : agak kepoh.ceria. ganas sket. comel


sebenarnya ramai lagi kawan2 yg mbesar same dgn aku waktu kecik dulu tapi mereka dia atas adalah org yg paling aku serasi... terlalu banyak memori waktu kecik dgn mreka...pahit manis jatuh bangun aku dgn diorang nilah..so KAWAN, i love so much..our friendship will never ends till death. xoxo

0 pengkarut: