CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

your number is :

web counter

23 March 2012

handphone sepanjang zaman

BERMULA LAH  KISAH AKU DAN HANDPHONE


2002/2003
*** henpon ni hilang kat celah sofa aku sedar pon lepas mak aku bakar sofa tu kat
laman umah then nmpak rangkanya yg sudah pon hangushhh***

2003 sahaja
***tengah begembira sambut hari raya sambil melantak lontong rendang dan segala juadah raya
aku & kakak aku x sedar pon henpon ni xde kat tangan kitorang***


                      2003 jugak                       
***masa ni aku merengek-rengek nak ada henpon jugak walau ditentang oleh bapak aku & akhirnya dapat jugak sebijik!***


2004
*** berkat menabung dalam ASB adelah sikit duit nak beli hanpon baru lagi...
(ni mak aku pon x tau)***


2005/2006/2007
***ni hujung tahun baru dapat pon puas la nak membodek ada henpon skrin kaler2 camni..
tapi x lame bertahan...sobsss sobsss***


2007
***engat tak cite sembilu kan femes hanpon ni****


2008
***dah keje kan so bole beli henpon sendiri***


 2008/2009/2010
***masa dapat henpon ni kan tengah lepak2 kat taman mainan then
ada org dtg pujuk egt bg pisang goreng rupanye bg nilah!
pasal dia letak henpon tu dlm plastik mcm bungkus pisang goreng***


2011 
***org keje gaji kecik hanya mampu beli ini T_T***


2011/2012
***merasa lah pakai touch screen kan***


YANG LAIN SEMUA DALAM KENANGAN TAPI YANG MASIH BERSAMA HANYA SEGELINTIR NI SAHAJA




***SEMUA DIHUJUNG JARI***
TQ.











0 pengkarut: