CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

your number is :

web counter

02 April 2012

i heart this!

saya hapi! eksaited! yayyy!!!
puas la merengek bodek-bodek akhirnya dpt jugak si comel saya teeheee...
banyak je cakap dia mula-mula kononnya macam mainan la membazir la itu la ini la
last-last dia bagi jugak saya beli....
  bukan apa haritu ada tengok satu bloger ni buat contest & bagi giveaway tapi memang sedar diri kalau masok apa contest pon x penah nak menang jadi lebih baik beli sendiri puas hati nak harap giveaway ni buat bengkak hati je kalau x dapat...

nilah dia si putih saya...ekceli dia ada 4 kaler pink,biru,dark brown & yg ini putih
tapi sy lebih memilih putih kerana kurang sket nampak cam mainan
orang kayo beli DSLR tapi kite tak kayo beli ni aje..

polaroid yg ketinggalan zaman tapi aku baru nak pakai
sudah lah dia punya intax filem mahal sploh keping je cekik tiga ploh ringgit!
tapi takpe demi ketaksuban yg tinggi kan....


ya buat permulaan test tangkap tiga keping dulu
dan baki tujuh lagi tunggu haa....




0 pengkarut: