CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

your number is :

web counter

25 September 2011

simply me ;)


haaa entry bodo kali ni pasal ''keyakinan diri bermula selepas mandi'' cehh!
antara produk-produk biasa yg buat aku tampak segar sepanjang hari sebelom keluar atau ke tempat keje adalah seperti di bawah...


untuk kesegaran sepanjang hari aku pilih REXONA!
kekal kering sampai petang..hehe


ya..ramai yg tanye ''eh npe muke kau smpai petang ade bedak ha?''
haa ni la dia REVLON COLOUR STAY 
aku pilih kod 340 sedari dulu lagi kerana seswai utk wajahku yg 
hitam-hitam sweet ni ;)


oke lepas tenyeh foundation tu aku tepek2 lagi bedak
MIYAMI ni kat muke biar nmpk lagi kesan smooth kt muke aku
padahal bila tanggal bedak ya Allah muka mcm hantu mak limah je pon!



dan tak lupa untuk kesan dramatik lagi tragik aku pilih gel eyeliner dari 
MAYBELLINE suda..murah dan puas hati tapi kadang2 aku guna je liquid 
eyeliner yg SILKY GIRL tuh..pon lagik murah!! heee ;)



kalau aku rajin plus terbangon awal aku akan calit sket kaler-kaler
eyeshadow dari ELIANTO ni kt kelopak mata..baru beseri-seri hariku!
yg atas tu je fav kaler aku ;)



ishhh x sah x pakai ni..blusher harus ade kat pipi setiap wanita
kalau x muka nmpk mcm mimpi ngeri bagi aku tskkk tskkk over kau.
untuk ini aku pilih pemerah pipi dari THE BODY SHOP
harga berpatutan beli satu 6 bulan tahan x caye sila cuba...



jenis gincu yg aku suke ialah tidak nampak melekit lagi membasah di mulut
jadi ini dia REVLON SUPER LUSTROUS LIPSTICK.. 
kiss me coral-siang
peach me-malam


hampir nak siap! lepas muke da ala-ala artis tuh
ape lagi rambut jgn lupa..untuk kesan tidak serabai
aku rapikan cream CLAIROL HERBAL ESSENCES ni dari akar ke
hujung rambut...bukan saja nmpk rapi tapi harum mewangi di pagi hari.



and last but not least aku pilih wangian dari THE BODY SHOP untuk di 
spray pada leher baju dan lengan aku..kalau rakus atas bawah depan belakang aku sembur
confident boleh menang!
paling suka cassis rose (^_~)


lastly....lepas balik rumah kalau mls nk mandi dulu jgn lupa cuci mekup yg ditepek-tepek
pagi tadi..pakai la makeup remover ke tisu basah ke jnj clear kan make up sebelom bobok keh!
sebab remover da abis dan x beli2 aku pakai je wet wipes ni ha..pon bolehhh heeee ;)

okeh habis cakap.perasan artis.




0 pengkarut: