CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

your number is :

web counter

09 October 2011

susah senangnya menjadi kekasih MUHD AMIN

sepanjang tempoh 3 tahun 7 bulan 3 minggu dan 4 hari setakat hari ini lah, aku dan DIA masih lagi dpt mengekalkan hubungan kami ini. Walaupun bg org lain 3 tahun tu taklah lame mana utk mengenali hati budi masing-masing tapi bg aku 3 tahun ni cukuplah aku kenal diri siDIA dan susah senang aku tetap dgn DIA.....


...............................

SUSAHnya aku bila dia tiada
SUSAHnya aku bila dia tidur terlalu lama
SUSAHnya aku bila dia suka tangguhkan masa
SUSAHnya aku bila dia main game tak ingat dunia
SUSAHnya aku bila dia membebel sampai sakit telinga
SUSAHnya aku bila dia buat muka marah macam singa
SUSAHnya aku bila dia merajuk muka macam cuka
SUSAHnya aku bila dia fikir aku duakan dia
...............................

SENANGnya aku bila dia ada disisi
SENANGnya aku bila dia always happy
SENANGnya aku bila dia taking care mcm baby
SENANGnya aku bila dia ketawa sampai nmpak gusi
SENANGnya aku bila rindu dia sampai termimpi
SENANGgnya aku bila dia suka menyanyi
SENANGnya aku bila dia bercerita kisah nabi
SENANGnya aku bila dia pandai ambil hati
SENANGnya aku dia x banyak bunyi.

...............................


dan banyak lagi susah senang aku dan dia hanya aku yg memahami.
& there is more than words can express how much i LOVE MUHD AMIN.



0 pengkarut: