CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

your number is :

web counter

27 October 2011

practise make perfect ^oo^ hoho

but nobody is perfect! and i close to perfect... ceit! terlalu ketiadaan idea maka entry selalu x kene dgn isi kandung sebenar. maaf aku bukan penulis blog yang teror tapi ikut suka aku la nak tulis ape pon kau kenape?
so lets go to this chapter! oleh kerana masa aku yg begitu banyak dibuang di rumah sendiri so aku sudah pon layak dilabel sebagai seorang suri rumah...suri rumah bagi aku bukan yg masak memasak kemas mengemas tuuuu tapi seorang penggemar drama. iye memang x de kene mengena tapi kan da cakap sukahati aku la...kau kenapa? (tanye lagi skali)    kalau dulu x layan pon tv ni...slalu pon mak aku je yg sensorang ngadap tv tu...dok depan2 lagi bolot habis x bg org len tengok. tapi sekarang lain... habis keje balik rumah aku harus berebut remote control supaya tak dikawal oleh mak seorang. dalam 6.45 petang mmg kene standby dpn tv la kalau tak melepas nk tngok faberet citer yg kol 7 tu kan...


kenkadang kan tertouching jugak layan drama ni pasal kasihan seyh tengok si sofi@yaya ni asek kene condem ngn si fiona si busuk hati tu..tapi  kire menjadi jugak la watak dia bawak tu pasal meluat betol tngok si izara dalam cite ni.  & lagi satu watak abg kamal yg dipegang oleh azhar sulaiman sgt2 la romantisnyer....
(berangan future husband cmni) ngeh ngeh ngeh ^_^



And lagi satu drama yg tak bole miss "CINTA ELLYSA" sweet sangat deh jalan ceritanya.. bisa membuat aku jatoh cinta sama itu cowok! ups...NO no no..  aku peminat fasha maka harus tngok fasha sahaja.. lelaki ego ni namanya  aril & ade hati kat ellysa  tapi sengaje belagak pasal status da samseng kan so takkan nak cair kat awek mcm ellysa ni..



oke awal lagi tapi nak get ready depan tv nanti mak amek remote... ^_^

0 pengkarut: