CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

your number is :

web counter

24 November 2011

it's my birthday && it's my big dayyy!!

12 NOV lepas genap dah umur aku 21 tahun dan hadiah paling bermakna aku dapat itu lah En.Husband aku yg bucuk bucuk masyam tuh ;p anddd hadiah harijadi yg dia dapat on 13 NOV tu adalah aku! hahaha sape cakap hadiah ktorang ciput2?? kemain besar tahu perbelanjaan nak dapatkan 'HADIAH' ni..
fuhhhh macam-macam dugaan utk dapatkan hadiah ni tapi sgt berpuas hati kerana dari A to Z we all berdua yg uruskan sendiri tanpa ada bantuan kedua pihak keluarga... bunyik cam kasihan tapi itu yg kami minta supaya tidak ade campur tangan yg biasanya akan buat keadaan jadi lagi kelam kabut.

Bermula dari persiapan barang hantaran dan gubahan semua di atur oleh aku sendiri..
lebih baik buat sendiri dari tempah pasal kos tempah ni kadang2 lebih mahal dari modal yg kita keluarkan sendiri so kalau rase diri tu macam kreatif sket pon da bole buat sendiri.. at least puas hati!
Hal-hal lain yg macam uruskan borang kat jawi tu semua aku serahkan je kat En.Husband pasal dia lebih arif pasal benda2 ni and dari segi beli-beli barang ktorang dua buat bersama...
setiap bulan ktorang akan share duit beli barang sket2 dulu... contoh mcm kotak gegula door gift paper bag dan sewaktu dgn nya. Anddd aku x lupa buat senarai harga barang yg aku dah beli tu (nt update kat entry lain) pasal at the lasttt kite bole tahu brape banyak dah kite habis utk majlis kite.. sama ada telebih ke terkurang ke kite dapat puaskan hati x gitu... heee ^_^

okeh cakap banyak sgt pon x guna mane ade org nak bace panjang2 sangat nanti org click button close padan muke. nak share gamba sket teehee  (•ˆ⌣ˆ•)


aku bagi dia merah

dia bagi aku pink!
(tapi dua-dua aku buat) cantik tak?? adelah satu yg cikiya tolong tambah sket tuu yg sireh junjung tuh ;p
merah + gold memang pilihan hati

kek yg sempat jamah hanya secubit
muffin in the box

the menu

meja makan beradab

 sedeh! makan kene beradab maka dapat mkn dua tiga suap

the making of

raja untuk sehari



kakak emak the bride ayah adik

 saya sayang diorang....

ok itu cifa dia sanggup jln kaki dari tren tahuuu
                                                  
 ohh trimas kerana sudi follow sampai outdoor

 who the next?


i am  your lovely bride

and u are belong to me! 

0 pengkarut: