CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

your number is :

web counter

21 November 2011

SAVE THE DATE 11.11.11



Alhamdulillah semua berjalan lancar...dah dekat dua minggu tau aku jadi bini org nih..x sangke noh.. bzy betol (padahal x buat pe pon ) so dikesempatan yang ada ni gara-gara perlawanan bola sepak indon lawan malaysia (husby g layan bola) aku dapatlah mengupdate kisah terbaru dlm hidup aku ni...

sangat-sangat x sangka perancangan yg pada mulanye x berapa serius akhirnya menjadi kenyataan.. bukan x serius ape cume masing2 gelabah nak hadap hari besejarah maka banyak bnda yg mula-mula buat sambil lewa then last minit baru nak gopoh gapah kan..biasa la manusia tapi sgt2 bersyukur kerana segala yg dirancang menjadi..walaupon majlis x semewah mana tapi dgn kehadiran kawan-kawan dan org ramai semua bnda nampak sgt happening!

kenapa? kenapa? pilih tarikh keramat ni? al maklum ramai sgt yg nak berebut tarikh yg konon nye best of the year ni sbb angka 11 ade tiga kali tapi bagi aku mcmtu jugak lah kot haha tapi secara kebetulan mmg we all rancang & memang pilih tarikh sama dgn besday aku iaitu 12.11.2011 tapi hari tu jatuh hari sabtu maka 11.11.11 adalah hari jumaat dan sgt2 seswai kalau nak menikah teehee ^_^

so this is the progress...


muke x bedebar langsong


yg ni debar lebih..huuu muke cover


abaikan muke gatal kat belakang tu ^_~


emak seronok dapat menantu yewhooo


tukang rekod bekerja keras ok tq.


ya itu dia pembatal air sembahyang



akhirnya!



salam en husband dapat pahala ^_~


cium dahi aku dapat bahagia even tak kene



ini dia org kuat byk berjasa! i love u!



 kalau campur aduk lagi maka entry ni akn jadi entry terpanjang so akan update lagi besok sebab mate da ngantuk tggu husby x balik ni tido dulu ah...tq terbaca!